Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pasen in aantocht
Collapse
X
-
-
Re: Pasen in aantocht
Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaert Bekijk berichtBovenaan en rechts zie ik het resultaat van heel slordig photoshop borstelwerk. Zou je toch moeten gezien hebben vooraleer je dit poste in showcase.
Verder is belichting , kleur en scherpte best ok. (maar het is niet echt mijn ding)
Groetjes,
mag ik het nog veranderenLast edited by koen1950; 27 maart 2009, 21:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtgelijk heb je maar op mijn scherm zie ikdat niet zo goed weet niet waarom
mag ik het nog veranderen
Maar als je het kleurverschil tussen je borstelwerk en de achtergrond niet ziet heb je wel een probleem denk ik. Scherm eens goed nakijken of kallibreren want zo kan je niet deftig je eigen foto's beoordelen laat staan bewerken.
groetjes,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaert Bekijk berichtWaarom niet. Het is uw foto he.
Maar als je het kleurverschil tussen je borstelwerk en de achtergrond niet ziet heb je wel een probleem denk ik. Scherm eens goed nakijken of kallibreren want zo kan je niet deftig je eigen foto's beoordelen laat staan bewerken.
groetjes,
Comment
-
de helft van het EI eraf is veel mooier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Een en ander zit ook nogal krap in z'n kader, vind ik.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)
Comment
-
lijkt me eerder een onderwerp voor "stilleven en abstract"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marc Bekijk berichtlijkt me eerder een onderwerp voor "stilleven en abstract"
Comment
Comment