Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heerlijk landschapje
Hoewel ook ik een beetje twijfel aan het diepe zwart van de rechterbovenhoek
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
heel mooi gedaan, toch effe een vraagje:
waarom je ISO zo omhoog?
grt,bouk.
Bouk excuse me for the delay..
Ik had daags ervoor van de kids binnenshuis wat opnames gemaakt op deze iso en vergeten terug te schroeven...Ik zag pas later na een paar dagen en grimbergens dat die al de hele tijd zo hoog stond. Dan heb ik maar mijn ruisfilter profiel gebruikt...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Bouk excuse me for the delay..
Ik had daags ervoor van de kids binnenshuis wat opnames gemaakt op deze iso en vergeten terug te schroeven...Ik zag pas later na een paar dagen en grimbergens dat die al de hele tijd zo hoog stond. Dan heb ik maar mijn ruisfilter profiel gebruikt...
Ja, van de kids.....voor mij bestaat er geen ISO-waarde die hoog genoeg is
Zoals ge al weet, ga ik voor "the original", maar na een paar keer kijken weet ik ook waarom....niet zozeer voor de (naar mijn eerste mening) te donkere hemel, maar het is het oranje in de schoon wolkskes dat mij stoort....ik hou nie van oranje, sorry
Geef dat es een ander tintje voor mij ?
Grtz
Miss Spikke-Canon EOS 300D A thing of beauty is a joy forever...J. Keats
Comment