Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hmm, die mensen zijn voor mij toch wel een essentieel onderdeel van de foto. Ik wou ze er speciaal op om de hoogte van de duin te benadrukken.
groeten
Dat begrijp ik volledig. En je hebt zeker gelijk dat ze de hoogt van de duin goed aantonen. Zonder de mensen zou het minder "hoog" lijken. Maar een "gewonere" duin.
Maar ik zou de foto even goed vinden zonder, denk ik toch, hehe. Hmmm, is dat goed uitgedrukt?
Ik kan moeilijk een keuze maken tussen kleur of zwartwit. Maar zeker met de mensen er bij.
Heb je al eens de foto gedraaid zodat de stappen linksonder vertrekken en de personen rechtsboven? Of zie ik het dan verkeerd?
mvg.
Stef,
Canon 5D MIII met EF 17-40mm f/4 L USM - EF 24-105mm f/4 IS L USM - EF 70-200mm f/2.8 IS L USM
Comment