Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het is een mooie, vooral door de vertrouwde wolken. . Twee kleine opmerkingen :
-ik had links ietsje gecropt om het idee te geven dat de omheining doorliep.
-boven in de foto iets rechts van het midden (net tussen de twee wolkenpartijen) zie ik een vrij ronde donkerdere vlek. Mogelijk is dit een vlek op je sensor.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Voor een kenner als bouk die een splinter ziet in andermans werk vind ik het jammer dat de dikke, vette sensorvlek niet weggepoetst is.
De foto zelf kan me niet echt bekoren, ik vind dat hij een beetje lijkt op zijn vorige foto's dus vind hem met andere woorden niet bijster origineel.
Maar das natuurlijke persoonlijke smaak.
ik vind dat hij een beetje lijkt op zijn vorige foto's dus vind hem met andere woorden niet bijster origineel.
dat vind ik dan weer niet,qua wolken velden mms wel,maar hij komt toch altijd met sterke en vooral diepe scherpe platen waar je het einde niet van ziet
voor mij is deze meer dan af
Voor mij verknoeit het stuk omheining de wijdsheid van deze foto.
Ik zou 'm een flink stuk uitsnijden (KLIK!), dan ben je ook van die sensorvlek verlost.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Voor mij verknoeit het stuk omheining de wijdsheid van deze foto.
Ik zou 'm een flink stuk uitsnijden (KLIK!), dan ben je ook van die sensorvlek verlost.
ook mijn idee bouk
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment