Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bouk, leer eens hoe je een breedhoeklens gebruikt.
breedhoek of groothoek, het woord zegt toch genoeg, dat u hem op een andere manier gebruikt dan waarvoor de lens ontworpen is OK.
en ik leer graag, maar niet op een door u toch enigszins dwingende manier geschreven.
grt,bouk.
De eerste opname vind ik goed.Door de sfeer. En ik ken dit plaatsje ook. Ben er alleen nog niet geweest met de ondergang...Zal eens van dees dagen eens gaan kijken...
Zondag in ieder geval rendevous om half 7 s,morgens voor de verslaafden....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
breedhoek of groothoek, het woord zegt toch genoeg, dat u hem op een andere manier gebruikt dan waarvoor de lens ontworpen is OK.
grt,bouk.
Nu ben ik toch ook echt curieus......waarvoor is deze breedhoeklens dan ontworpen?? De extreme hoek wijzigt toch niet omdat je een lens horizontaal of vertikaal gebruikt
Misschien zit hier nog steeds de reeds lang achterhaalde manier van denken achter dat een landschap enkel horizontaal mag gefotografeerd worden met een breedhoek........dan zijn dit en deze allemaal mislukte foto's
Comment