Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De kleuren zijn goed, de scherpte is knap, de compo klopt en de plukjes wol in de lucht lijken net echt. Eens te meer een bewijs dat niet alleen tropische landschappen me kunnen bekoren.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Zeer mooie foto mede door de wolken die we van jou gewend zijn. Eén opmerking, ik weet dat het niet echt jou stijl is, maar waarom eens geen reeksje van twee of drie foto's zodat we ook wat meer van het dorpje in detail te zien krijgen. Voor velen van ons is Noord-Holland immers een nobele onbekende.
Zeer mooie foto mede door de wolken die we van jou gewend zijn. Eén opmerking, ik weet dat het niet echt jou stijl is, maar waarom eens geen reeksje van twee of drie foto's zodat we ook wat meer van het dorpje in detail te zien krijgen. Voor velen van ons is Noord-Holland immers een nobele onbekende.
Mvg,
Luc
heb er nog meer van deze lokatie, maar niet specifiek in het dorpje zelf, vind nl dit dorpje alleen mooi van een afstandje.
nog even geduld dus.
grt,bouk.
Comment