Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik kan dit wel smaken. wat heb je met de lucht gedaan?
Verdjuu, het was vandaag echt kl....weer. Snap je, grijs grijs en nog eens grijs. Danj wordt het vanzelf wit.....
Ik had er natuurlijk een mooie blauwe lucht met witte wolkjes achter kunnen plakken, maar eigenlijk past dit wel beter, of had je een andere gedacht???
Henk
Verdjuu, het was vandaag echt kl....weer. Snap je, grijs grijs en nog eens grijs. Danj wordt het vanzelf wit.....
Ik had er natuurlijk een mooie blauwe lucht met witte wolkjes achter kunnen plakken, maar eigenlijk past dit wel beter, of had je een andere gedacht???
Henk
Nee hoor, was geen kritiek, vind her hier prima zo.
Persoonlijk zou ik er toch een zachte hemel achter hebben geplaatst.
Al was het maar een nauwelijks waarneembaar superflets blauw-grijzig luchtje.
Alles beter dan dit grote "NIKS" in elk geval.
En in showcase? Er zijn echt wel forum-onderdelen waar dit soort "13 in een dozijn"-fotootjes beter thuishoort.
De beginnershoek bijvoorbeeld. LOL .
(Voor de mods: het bovenstaande was bedoeld als plaagstootje aan de TS'er. Hij weet dat niet alles wat ik schrijf ook letterlijk dient opgevat te worden. Dit voor alle duidelijkheid hé ).
Persoonlijk zou ik er toch een zachte hemel achter hebben geplaatst.
Al was het maar een nauwelijks waarneembaar superflets blauw-grijzig luchtje.
Alles beter dan dit grote "NIKS" in elk geval.
En in showcase? Er zijn echt wel forum-onderdelen waar dit soort "13 in een dozijn"-fotootjes beter thuishoort.
De beginnershoek bijvoorbeeld. LOL .
(Voor de mods: het bovenstaande was bedoeld als plaagstootje aan de TS'er. Hij weet dat niet alles wat ik schrijf ook letterlijk dient opgevat te worden. Dit voor alle duidelijkheid hé ).
Ja, die lucht (zucht...) Je hebt gelijk, deze hoort ook echt in foto-beoordeling. Moderator: kunt u dat regelen?
En dan beloof ik er een mooi luchtje achter te plaatsen....
Henk
Comment