Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knap, anders, realistisch beeld. Persoonlijk vind ik dat het kader de foto niet ten goede komt, maar da's mijn smaak. Anderen zullen het dan weer net wel vinden Voor mij had het enkele witte randje volstaan.
Marleen
Een geslaagde foto. Wel oppassen voor de vignettering (in de linker- en rechter bovenhoeken), maar dit kan met photoshop wel weggewerkt worden. De boom in het midden mag er voor mij wel staan. Het is een aandachtspunt dat afwisseling brengt tussen de strakke lijnen van de pilonen.
Die kader daarentegen vind in persoonlijk niet goed. Véél te zwaar en past helmaal niet bij de subtiele, fijne, lijnen van het onderwerp.
Knap, anders, realistisch beeld. Persoonlijk vind ik dat het kader de foto niet ten goede komt, maar da's mijn smaak. Anderen zullen het dan weer net wel vinden Voor mij had het enkele witte randje volstaan.
Marleen
Comment