Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Deze foto vorig jaar genomen tijdens mijn vakantie in Heraklia (Turkije). Aangezien het die dag bewolkt was en er weinig kleur in het beeld zat, heb ik het dan maar ineens in zwart-wit omgezet. Alvast bedankt voor de commentaar.
Bouk: met 'ineens' bedoel ik enkel dat ik niet lang moest nadenken wat ik nu juist zou doen met die foto. Een grijs-grauwe lucht en verder weinig kleur dus... zonder verder erover te piekeren heb ik het onmiddelijk omgezet in z/w.
Bedankt voor de reactie.
Rudi
Bouk: met 'ineens' bedoel ik enkel dat ik niet lang moest nadenken wat ik nu juist zou doen met die foto. Een grijs-grauwe lucht en verder weinig kleur dus... zonder verder erover te piekeren heb ik het onmiddelijk omgezet in z/w.
Bedankt voor de reactie.
Rudi
ben nog niet echt helemaal mee hoor, dus wel in kleur genomen en later omgezet naar zwart/wit, of kan je meteen in zwart/wit schieten?
grt,bouk.
Bouk, sorry voor mijn onduidelijkheid. Ik heb de foto in kleur genomen en dan via photoshop omgezet in z/w (je kunt inderdaad je camera zodanig instellen dat hij onmiddelijk in z/w opneemt, maar dit was hier dus niet het geval).
Rudi
Bouk, sorry voor mijn onduidelijkheid. Ik heb de foto in kleur genomen en dan via photoshop omgezet in z/w (je kunt inderdaad je camera zodanig instellen dat hij onmiddelijk in z/w opneemt, maar dit was hier dus niet het geval).
Rudi
Ik persoonlijk zou onderaan iets wegdoen zodat de horizon pal in 't midden komt, dan hebben we symmetrie , dat oogt veel beter...
Wil niet zeggen dat je huidige foto slecht is...
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Ik persoonlijk zou onderaan iets wegdoen zodat de horizon pal in 't midden komt, dan hebben we symmetrie , dat oogt veel beter...
Wil niet zeggen dat je huidige foto slecht is...
Tja, wou al zeggen wat een mooi plaatje ik dit vind, maar alles net iets te centraal.
Comment