Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier zit wel iets in, ben niet 100% overtuigd maar kan niet direct duiden waaraan het ligt...
Doet me denken aan de Amerikaanse Sierra's, maar dan zonder bergen.
één van mijn favoriete onderwerpen waarover ik nog niks gepubliceerd heb... nog 4 jaar ;-)
De titel verklaart te veel :de plaats is niet uit te maken op je foto enkel in de titel.
Verder een ietsje te donkere foto.
Das net de bedoeling en zelfs met enkel het kruis zou je niet weten dat het tyne Cot is. Je dient hierbij verder te denken dan wat je ziet en snap je wel wat ik duidelijk maak in dit plaatje
een straaltje licht voor zij die vielen voor onze vrijheid
denk dat dat je bedoeling was achter deze foto
is inderdaad donker denk als je hem een klein beetje oplicht deze veel mooier zou zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment