Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik zie de bui ook al hangen... maar houd ze maar daar, hier schijnt het zonnetje nu eens.
Mooie foto. Die einderlijn lijkt wel met een meetlat getrokken, pfft... knap !
Marleen
Paraplu bij ?
Mooie zee, mooie lucht. Allemaal netjes vastgelegd.
Persoonlijk zou ik iets meer (of alles) van die lelijke stenen wegcroppen, maar goesting is keus natuurlijk.
mvg. Frederico:
Mooie bui, leuke blauwe kleuren.
Maar afgezien van dat is de foto weinig interessant. Wat compositie betreft is het geen hoogstandje. Een beetje door de knieën, Bouk, om de rotsen mooier in beeld te brengen had de foto wat meer invulling gegeven.
Ik kan het commentaar van Parrotman dan ook begrijpen. Van jou verwacht ik toch wel mooiere foto's dan dit, Bouk.
heel mooie van het IJsselmeer
hoop er dit jaar terug naar toe te gaan
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment