Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alweer een tijdje geleden sins mijn laatste post,maar vorige zondag is het me nog ééns gelukt een paar klikskes te doen en geloof me,'t was zalig nog een keertje te kunnen grasduinen in de natuur
Ooooh, dat is een schitterende foto met heerlijke kleuren, prachtige belichting en wat een zalige sfeer! De zon net achter die knotwilg is hier een mooi extra detail. Schitterend werk!
Ooooh, dat is een schitterende foto met heerlijke kleuren, prachtige belichting en wat een zalige sfeer! De zon net achter die knotwilg is hier een mooi extra detail. Schitterend werk!
Groetjes,
Ann
'k zou het niet beter kunnen zeggen en volledig mee eens
een mooi plaatje, al had ik er zelf voor gekozen, de wilgen tegen het kader te laten leunen.
grt,bouk.
Een optie die ik bij de keuze van mijn compo ter plekke éérst ook voor ogen had Bouk,maar rechts, net buiten beeld lag er een niet uitziende troep van snoeihout en aarde ...en het beeld zoals het nu is links croppen...'t ja, dan hou je nog een vierkant over...naar mijn gevoel ook niet de beste oplossing..........allesins bedankt voor de reaktie
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Men zegt wel eens : als je graag ziet moet je niet zeggen "heel graag", dat zou afbreuk doen aan de graagte.
Daarom zeg ik hiervan alleen maar : Mooi !
Comment