Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Omdat 900 niet aanvaard word op die site. Dat zijn de regels daar.
Dan maak je de foto's in twee formaten, zoals Roland suggereerde.
Je moet ze tóch opnieuw inkaderen, want de hoofdletter in jouw nicknaam staat op de verkeerde plaats.
Schoonspikke, das weer geweldig !
Alletwee mooie opnames, en mijn voorkeur gaat naar de eerste, maar dat wist je al ;-)
Ben fier op je !!!!! Van de laatste fotokes mag er van mij wel ene (of zelfs een paar) in mijnen HOF
Grtz
Miss Spikke-Canon EOS 300D A thing of beauty is a joy forever...J. Keats
Alletwee mooie opnames, en mijn voorkeur gaat naar de eerste, maar dat wist je al ;-)
Ben fier op je !!!!! Van de laatste fotokes mag er van mij wel ene (of zelfs een paar) in mijnen HOF
Ik sluit me hier volledig mee aan. Ze mogen ook in mijne hof
Bedankt iedereen voor de reacties..Even de opnames toelichten.
Ik heb deze fotos eerst in Photomatics bewerkt..
Daarna heb ik in Photoshop de levels en curven wat aan gepast en in een tweede laag de kleuren vermenigvuldigd.
De afwerking en sfeer belichting heb ik in Lightroom 2 aangepast.
Kader is gemaakt in CS2.
Alleen jammer dat ik de fotos heb verkleind naar 800 pixels en overschreven heb. Deze zal ik later origineel posten.
Dank aan Rupselkopke en Xiebu voor de technische informatie.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Als er van heel de reeks dat je gepost hebt deze week geen hof in zit dan weet ik het niet meer topfotografie is dat
tja dat is ook mijn gedacht je rreks is gewoon super
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment