Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind hem wel iets hebben. De rust rond het kapel, de kleuren In ZW is hij volgens mij ook mooi. Ik zou wel het stokje voor het kapel effe wegshoppen.
'k Voel de bui al hangen . Ongetwijfeld oprechte commentaren allemaal !
't Zijn inderdaad geen vuurspuwende vulkanen, geen avondrood boven zee en ook geen tropische stranden. En geen speciale diafragma's, noch sluitertijden en moeilijke ISO's.
Maar noem me een oude romanticus: ik hou OOK van het simpele Vlaamse landschap. En DAAROM zet ik hem hier .
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
'k Voel de bui al hangen . Ongetwijfeld oprechte commentaren allemaal !
't Zijn inderdaad geen vuurspuwende vulkanen, geen avondrood boven zee en ook geen tropische stranden. En geen speciale diafragma's, noch sluitertijden en moeilijke ISO's.
Maar noem me een oude romanticus: ik hou OOK van het simpele Vlaamse landschap. En DAAROM zet ik hem hier .
En gelijk heb je, kvind het een sober en mooi plaatje maar zou ook dat stokje wegwerken, pak de zaag en weg er mee.
De kleuren en de scherpte mogen er wel zijn hoor..Alleen zou i vanonder wat groen wegcroppen en de stok voor het kappeletje zou i inderdaad weg doen maar dat is muggezifterij..Allez in mijn opzicht dan he..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Iedereen dank voor de feedback.
Ik poste hem zo goed als onbewerkt... omdat ik hem zo het liefste zie.
Toch eens de permissie genomen om de tips te volgen: stokje weg en eens in z/w. Voor wie het zo ook eens wil bekijken. Bij het croppen onderaan vind ik dat hij van zijn balans verliest.
Als het groen hier wat hoger staat en er eens een meer dramatische lucht boven hangt probeer ik het ooit nog eens opnieuw want ik hou van dat hoekje. Maar dat wordt dan een andere foto... Deze is wat hij is met het grijze weer van gisteren en de aarde zo tussen het groen.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment