Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nog maar eens een bewijs dat smaken verschillen. Want al lijken de meesten laaiend (sic.) enthousiast...
Zo extreem speciaal vind ik deze foto's niet.
Ik zoek naar een onderwerp maar vind er geen.
Het zegt ook heel weinig over het natuurfenomeen op zich: ik zie wel de gloed van de lava maar kan hem niet plaatsen in een volledig kader, noch inschatten hoe groot (of klein) het allemaal wel is. M.a.w.: heeft het de grootte van smeulende sintels uit de kolenkachel of... maak ik best dat ik uit de voeten ben. Het is die verhouding die ik tevergeefs zoek.
Wel alle respect voor het harde werk dat er in gekropen is!
En ik meen, met enige moeite, te kunnen zien dat de website www.godfroidbrothers.be is ?
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Dit zijn inderdaad eenvoudige beelden.
Maar met dat het donker was, heb je geen speciale dieptewerking; alles wordt vlak.
Het was ook niet mijn bedoeling om heel de vulkaan te portretteren, enkel de lavastroom.
Waarschijnlijk krijg je wel een beter beeld van de vulkaan, en de schaal, als je even op de (correct vermeldde) website kijkt.
Maar als je op deze foto's je fantasie wat laat werken, en zelf inschat dat het hele grote en gevaarlijke lavastromen zijn, is het toch mooier?
Nu ook niet dat ze zo klein zijn hoor
Wel, die eerste is genomen met een 50mm'tje op een DX, AI-S, vandaar de onvolledige EXIF. Misschien zegt dat iets meer
Ik kan het niet goed inschatten maar ik schat dat ik bij die eerste foto een 8-tal meter van af stond.
Een populaire (amerikaanse) toeristenattractie is dat ze marshmallows aan een stokje gaan roosteren , maar dat kan je niet lang uithouden
Wow, dat moet een ervaring geweest zijn, zeg! Je hebt er schitterende foto's aan overgehouden en bedankt dat je deze met ons deelt. Dat is genieten! Schitterende werk!
Comment