Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi!
Dieptewerking... en of !
Niks aan te doen: het oog gaat eerst naar het verste punt en pas dan op ontdekking naar al het moois dat me daartoe geleid heeft.
Maar toch zie ik liever het fototoestel OP één van de dieptelijnen (zoals bij 3 stond je OP de rand van het voet/fietspad). Dus OP de linkse rail bij de eerste en OP de rand van het voet/fietspad bij de tweede zou ik super gevonden hebben.
Maar dat is zeer persoonlijke mening! Anderen denken daar wellicht anders over.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Sterke compo's en cadrage's ! Heel eigenzinnige, maar werkbare toonzetting...
Heel speciale landschappen, aparte (en weemoedige?) sfeer !
Wat mij betreft knappe beelden
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooie platen hoor. Vraag me alleen af waar bij 1 en 3 die sterke vignettering vandaan komt. Of anders heb je een pola filter gebruikt waar het misschien beter zonder was. Dit is echter muggeziften want het zijn wel echt mooie prenten die zo op een briefkaart kunnen
Mooi! De kleur van het roeste spoor maakt de foto wat warm
Volgens mij is dit getrokken in Moerbeke - Wachtebeke, prachtige locatie bij elk weerstype Op foto 3 ligt wat verder een half gezonken sloepje onder een treurwilg verscholen...te wachten op een mooie foto
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
Parrotman, de vignetering heb ik softwarematig toegepast, omdat ik persoonlijk van dit soort bewerking hou.
Bedankt
Duindistel en Frederico, bedankt.
Qube, inderdaad! Dit is de Moervaart, en de spoorweg loopt doorheen het prachtige Heidebos te Wachtebeke/Moerbeke. Een prachtig stukje natuur niet ver van m'n deur.
Bedankt.
Comment