Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe plaat waarbij ik me één vraag stel.
Zou het nog niet nog mooier zijn geweest met een filter die een paar stops minder licht doorlaat. Dit gezien als je kijkt naar het water die langs de pier stroomt om er dan een wazige vloeiing te krijgen ( is maar een idee die ik plots heb )
Knappe plaat waarbij ik me één vraag stel.
Zou het nog niet nog mooier zijn geweest met een filter die een paar stops minder licht doorlaat. Dit gezien als je kijkt naar het water die langs de pier stroomt om er dan een wazige vloeiing te krijgen ( is maar een idee die ik plots heb )
Er zat al een polarisatie filter op om zelfs op iso 100 en F29 een maximale sluitertijd te krijgen en toch de blauwe lucht en oranje gloed te behouden. ik heb er nog genomen toen de zon al onder was met een langere sluiter maar toen was ook de avondgloed al weg
Last edited by devid; 12 februari 2009, 12:31.
Reden: polarisatie
Comment