Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wonen daar geen architecten of niet? Lol..lijkt wel bokrijk lol..Hahaha..
Mooie plaat hoor al heb je er al betere afgeleverd. Verder niets op af te merken.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Wonen daar geen architecten of niet? Lol..lijkt wel bokrijk lol..Hahaha..
Mooie plaat hoor al heb je er al betere afgeleverd. Verder niets op af te merken.
Tzijn allemaal plaatjes die ik me ne maand nie meer kan maken , ze gaan allemaal tegen de grond heb er als klein jongetje nog gespeeld HERRINERINGEN uit een vervlogen tijd.
Tzijn allemaal plaatjes die ik me ne maand nie meer kan maken , ze gaan allemaal tegen de grond heb er als klein jongetje nog gespeeld HERRINERINGEN uit een vervlogen tijd.
Dat brengt inderdaad herinneringen mee..Vroeger he... Twaren betere tijden. Ik heb ooit nog op de hooizloder bij mijn bomma geslapen in een geinmprovizeerd bed samen met mijn broers.Huis is ook afgebroken ondertussen..
In het werkhok van mijn nonkel hingen meer ijzeren schoffels ,sikkels e.a dinge waar ik als kind als met open mond stond te gapen...Mooi was dat..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment