Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
ik vind hem niet mooi
ik vermoed dat de HDR bewerking de foto niet zo goed heeft gedaan ...
zou hem eens zonder HDR willen zien, want op vlak van compo etc. heb ik niets aan te merken
ik vind hem niet mooi
ik vermoed dat de HDR bewerking de foto niet zo goed heeft gedaan ...
zou hem eens zonder HDR willen zien, want op vlak van compo etc. heb ik niets aan te merken
Ik vind die hdr geslaagd is toch niet overdreven maar zie het nut nie in van hdr in de foto het groen is groen de lucht is natuur blauw alleen het dak valt wa te rood uit of was da zo rood ??? compo is goed, mis wel scherpte .
Dit is dan de originele versie.
Even terug van het ziekenhuis waar mijn vrouw deze morgen bevallen is van een flinke dochter. Ik heb nog niet geslapen sinds gisteren namiddag. Nu ga ik slapen hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door deeznvandiksmudeBekijk bericht
Dit is dan de originele versie.
Even terug van het ziekenhuis waar mijn vrouw deze morgen bevallen is van een flinke dochter. Ik heb nog niet geslapen sinds gisteren namiddag. Nu ga ik slapen hoor.
Comment