Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Vooral de derde vind ik heel mooi, zowel qua kleuren, compositie als belichting
Hierin kan ik me geheel vinden.
De eerste foto vind ik het minst vanwege de, te rommelige, voorgrond.
Het komt door de tak die diagonaal door het beeld snijd, het beeld inkomt en weer verlaat. Het wringt wat voor me.
Hierin kan ik me geheel vinden.
De eerste foto vind ik het minst vanwege de, te rommelige, voorgrond.
Het komt door de tak die diagonaal door het beeld snijd, het beeld inkomt en weer verlaat. Het wringt wat voor me.
Ik had inderdaad nog wat verder achteruit gewild om de tak wat minder dominant in beeld te krijgen, maar ik durfde niet verder het ijs op...
Heel sterke reeks, we zijn er wat op uitgekeken, maar onderscheid mag er zijn
Dat is het nadeel natuurlijk als je bijna altijd 2 weken wacht om je beelden te beoordelen. Dat doe ik bewust om een afstand in te bouwen. Maar bij dergelijke "tijdsgebonden" beelden, valt dat natuurlijk direct op hé.
@ieder : bedankt voor de 'jes
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment