Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kapel van.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kapel van.....

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
    't Heeft misschien geholpen
    Greetz, Kariboe
    Wat heeft er holpen?????

Comment

Mooi hoor rustiek plaatje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        Wow

Iedereen bedankt voor de reactie en de bestweters ook

gr noellie

Comment

't is een registratie, maar voor de rest??? We zijn de laatste tijd meer van je gewoon
          http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Duindistel heeft al betere werkjes laten beoordelen en staat er soms zelfs mee in den HOF.
            In de foto die hij geplaatst had zat erg weinig.(imho). Ik had al een paar keer gereageerd met gegronde kritiek op andere foto's en ook van andere leden die in showcase hun werk lieten beoordelen. Blijkbaar is kritiek geven niet langer gewenst en ligt het allemaal heel gevoelig. Ik had ook reeds een paar keer de deksel op mijn neus gekregen. Nu heb ik vandaag in plaats van tegen de stroom (van hartjes en duimpjes omhoog) in te zwemmen eens met de stroom meegezwommen en zelf wat hartjes en duimpjes gegeven......Nu ist weer niet goed
            Dit is wel heel straf van je hoor.. Dit zegt genoeg over iemand met zoveel talent..
            Beoordeel normaal of anders beter niet vind ik..

Ik heb ook al betere van Noellie gezien maar ja het bekruipt eenieder als je ziet wat een comentaar je hier krijgt....Je zegt het zelf dat hij al meer Hof fotos heeft gehad dan eenieder op dit forum en dan dadelijk gewoon even de dolk erin als hij eens een mindere post...
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
              't Heeft misschien geholpen
              Greetz, Kariboe

Ik vind het niet echt grappig..

Heb hier altijd een paar mensen zeer gewaardeerd als favorieten...Tja dit veranderd toch veel met dit kinderlijk gedrag.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

ik heb dit ook al opgemerkt enkele weken geleden, het niveau is hier bijzonder laag ...

voor soms doodgewone foto's wordt hier met 's en 's gesmeten dat het niet meer normaal is ....

en hoeveel foto's er al in de living zouden moeten hangen omwille van de pracht, kleuren; compositie .... ik denk dat de muur al lang vol zou hangen met "gewone", doch niet zo speciale foto's ...

sorry, maar ik moet de kritiek van anderen toch bijtreden, we beoordelen hier niet meer met een nuchtere visie

jammer als ik hiermee personen op de tenen trap
                Last edited by MichelP; 26 januari 2009, 21:53.
                Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pin13689 Bekijk bericht
                  ik heb dit ook al opgemerkt enkele weken geleden, het niveau is hier bijzonder laag ...

voor soms doodgewone foto's wordt hier met 's en 's gesmeten dat het niet meer normaal is ....

en hoeveel foto's er al in de living zouden moeten hangen omwille van de pracht, kleuren; compositie .... ik denk dat de muur al lang vol zou hangen met "gewone", doch niet zo speciale foto's ...

sorry, maar ik moet de kritiek van anderen toch bijtreden, we beoordelen hier niet meer met een nuchtere visie

jammer als ik hiermee personen op de tenen trap
                  Niet op mijn tenen hoor, ik volg je voor een groot stuk.
                  Opgepast, ik wil hier geen directe kritiek uiten op deze foto hier van Duindistel.
                  Hij heeft hier al mooie dingen gezet maar met iedereen van ons geldt dat als je op korte tijd veel foto´s in SC plaatst het wel eens kan zijn dat er een mindere tussenzit? Maar toch, de SC reglementen zijn duidelijk: Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
                  Dus als de reacties wat minder + en misschien terecht zijn, awel daar wordt je beter en sterker van
                  BD0723BE

Comment

Working...
                  X