Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Twee mooie foto's met een mooie bewerking. De eerste vind ik persoonlijk het mooiste omwille van de kleuren en de diepte. Beiden zijn knap gedaan en mooi vastgelegd!
Je eerste foto vind ik persoonlijk de beste Je hdr-techniek is echter nog niet perfect.......ik zie rond de boomtoppen en tussen de takken in beide foto's een blekere lucht dan in de delen waar er geen fijne details zitten.
Je eerste foto vind ik persoonlijk de beste Je hdr-techniek is echter nog niet perfect.......ik zie rond de boomtoppen en tussen de takken in beide foto's een blekere lucht dan in de delen waar er geen fijne details zitten.
Ik heb eveneens een voorkeur voor de eerste van de twee knappe foto's. Is die blekere lucht tussen bvb takken eigenlijk wel te voorkomen? Ik heb daar namelijk ook regelmatig mee te maken?
Ik heb eveneens een voorkeur voor de eerste van de twee knappe foto's. Is die blekere lucht tussen bvb takken eigenlijk wel te voorkomen? Ik heb daar namelijk ook regelmatig mee te maken?
Volgens mij is dit inderdaad te voorkomen, maar dan krijg je een zwakker hdr-effect over de gehele foto.
Daarom kies ik er ook voor om het zo te laten, persoonlijke voorkeur.
Allen bedankt voor de toffe respons!
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment