Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Dat het héél moeilijk is om de sfeer die je ziet ook op de plaat te krijgen, zodat de kijker ook aanvoelt hoe die sfeer daar was.
Ik vind de opname een beetje rommelig van samenstelling, maar blijven proberen zou ik zeggen: veel oefening baart kunst.
als je ongezouten meningen wil waarom dan niet naar foto beoordeling????
omdat dit forumonderdeel het volgende van me verwacht: "Expositieforum voor foto's van natuur en landschappen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten". en laat dat nou net zijn wat ik wil...of zie ik iets verkeerd, dan?
Showcase is volgens mij bedoeld voor foto's waarvan jij denkt dat ze tot de beste 1% van je portfolio behoren. En dat kan ik mij bij deze foto niet voorstellen, als ik zo ongezouten mag zijn.
tja de zon geeft een te uitgebrande vlek op het ijs
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
mooie opname, waar wel de weerschijn van de Zon op het ijs, op het randje is.
grt,bouk.
bouk
kan je me even wat tips geven over hoe ik dat in 't vervolg vermijd.
en ook hoe ik het op deze foto(s) kan herstellen?
ik heb er namelijk een hele set in die aard
bouk
kan je me even wat tips geven over hoe ik dat in 't vervolg vermijd.
en ook hoe ik het op deze foto(s) kan herstellen?
ik heb er namelijk een hele set in die aard
wachten tot de Zon wat lager staat.
nee denk niet dat het nu nog te verhelpen is, uitgebrand blijft uitgebrand.
nou ja......je kan het er natuurlijk wel uitshoppen!!
grt,bouk.
Comment