Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Door een recente reactie op deze januari-prenten, heb ik ze nu pas gezien.
Hele mooie foto's.
Bij foto 3 staat "net na zonsopgang". En Peter heeft het in zijn inleiding over "deze ochtend...". Gezien de lichtinval op die derde foto en gezien de zon opkomt achter de eik, klopt er iets niet. Die derde foto is dus wellicht 's avonds na zonsondergang genomen.
Ik heb deze foto's "bij de eerste ronde" ook gemist . Goed dat ze weer opgerakeld werden. Erg mooi, zonder een bepaalde voorkeur ditmaal (en da's vrij ongewoon voor mij).
Aha...mijn topic is gebumpt Nogmaals dank voor de fijne commentaren. De eerste foto hangt op mijn bureel in formaat 100*150cm. Ik vind dit één van mijn beste werkjes.
Volgens een natuurkenner komen de klimatologische omstandigheden, zoals op deze bewuste ochtend, maar eens om de 10 jaar voor. Ik ben dus blij dat ik erbij was om dit prachtig natuurfenomeen op de gevoelige plaat (lees:sensor) vast te leggen.
@pichayandege: alle foto's zijn gemaakt bij zonsopgang.
Aha...mijn topic is gebumpt Nogmaals dank voor de fijne commentaren. De eerste foto hangt op mijn bureel in formaat 100*150cm. Ik vind dit één van mijn beste werkjes.
Volgens een natuurkenner komen de klimatologische omstandigheden, zoals op deze bewuste ochtend, maar eens om de 10 jaar voor. Ik ben dus blij dat ik erbij was om dit prachtig natuurfenomeen op de gevoelige plaat (lees:sensor) vast te leggen.
@pichayandege: alle foto's zijn gemaakt bij zonsopgang.
OK,
Het gebouw links achter de eik in foto 1 en 3 is niet hetzelfde als in foto 2 merk ik nu. Een ander standpunt, vandaar mijn verwarring.
Comment