Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties en onderbouwde meningen.
Ik vind het wel erg fijn dat er ook een paar mensen de zw/w versie verkiezen, dat was nl mijn eigen favoriet.
Marleen
Drie mooie foto's met veel diepte en mooie zichten. Ik heb een voorkeur voor je eerste omwille van het landschap en die heerlijke kleuren. IK hou wel van die weidse landschappen. Prachtig werk!
Waar ligt die baan van jou? Op zo'n schitterende locatie wil ik best wel eens een balletje komen slaan als de temperaturen ons weer wat genadiger zullen zijn. Ik gok op Ternesse...
Hele mooie foto's - de eerste haalt het voor mij - prachtig licht.
Waar ligt die baan van jou? Op zo'n schitterende locatie wil ik best wel eens een balletje komen slaan als de temperaturen ons weer wat genadiger zullen zijn. Ik gok op Ternesse...
Hele mooie foto's - de eerste haalt het voor mij - prachtig licht.
Het is niet echt míjn golfbaan hoor, zo veel centjes heb ik nie Ik werk er alleen maar (allez, als ik geen foto's neem eh ) En het is niet Ternesse, wel Brabantse Golf te Melsbroek. Qua omgeving en locatie is zo'n golf wel "groen" werken. Als je een gvb hebt, ben je welkom.
Comment