Tijdens een trip naar Olympic National Park in het noord west van de USA (Washington State) waren wij naar de omgeving van La Push gereden. Hier heb je mooie stranden met prachtige zichten op rotsen en eiland in het water.
Hier beneden vind je twee dezelfde foto's en ik ben benieuwd welke jullie het mooiste vinden? Foto 1 of Foto 2?
Alvast bedankt voor het bekijken van mijn foto's!
Groetjes uit Canada,
Ann
Hier beneden vind je twee dezelfde foto's en ik ben benieuwd welke jullie het mooiste vinden? Foto 1 of Foto 2?
Alvast bedankt voor het bekijken van mijn foto's!
Groetjes uit Canada,
Ann
Foto 1: Deze foto komt zo uit de camera met enkel wat extra contrast. De foto is een beetje gecropt en verkleind.
Foto 2: Bij deze foto heb ik "Auto Levels" toegepast en "Auto Colour", dan nog wat contrast toegevoegd en dit was het resultaat. Deze foto is ook een beetje gecropt en verkleind.
Wat uitleg over Olympic National Park voor diegene die het interesseert: Olympic National Park is zo’n divers en prachtig park. Dit park bevindt zich in Washington State en ligt op een schiereiland ten westen van Seattle wat men de “Olympic Peninsula” noemt. Je kan er genieten van de prachtige zichten over de Pacific Ocean met zijn wilde golven, sea stacks (rotsen) en de stranden, je vindt er alpine gebieden met meren, alpine weiden, hoger bergpieken en gletsjers alsook Noord Amerika’s beste gematigde regenwoud. Geen wonder dat men zegt dat het 3 parken in 1 zijn. Olympic National Park is voor een groot deel wildernis met vele delen van het centrum enkel bereikbaar via lange hiking trails. Er zijn verschillende zijwegen van Highway 101 (de voornaamste snelweg) die je tot verschillende plekken brengt in het park. Er zijn ook enkele prachtige wegen met schitterende zichten zoals de weg naar Hurricane Ridge, langs de kust op en door de beboste valleien van de Sol Duc, Hoh en Quinalt Rivier. Dit is een park dat je zeker niet mag missen als je in de buurt bent.
Comment