Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind de 2de prachtig van sfeer. Dat wil niet zeggen dat ik de 1ste niet goed vind, integendeel. Alleen heeft die tweede voor mij net iets extra.
Marleen
Wel grappig dat veel mensen toch voor de tweede gaan. Vind zelf de eerste favoriet.
Tja, wat is overdone? De kleurstelling is behoorlijk natuurgetrouw. Het enige PS-werk is het standaard aanpassen van contrast en lichte saturatie. Vergeet niet dat je dit soort omstandigheden treft als de zon net achter de woken vandaan komt. Je krijgt een soort magisch licht. En als er dan ook nog sprake is van grondmist, dan worden de kleuren extra versterkt.
Twee mooie foto's......dat "overdone" zie ik er toch ook niet in. Ben ook even naar je andere foto's gaan kijken. Mooi werk, echt de moeite
Prachtige platen - zeer impressionistisch
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Super knappe foto's! Prachtige zichten met de schaatsers die het compleet maken. Ik heb een lichte voorkeur voor de eerste foto met dat heerlijke zicht en die schitterende lucht!
Comment