Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Twee versies van hetzelfde foto, genomen op een dag waarin ik 3 keer kletsnat was geregend. Ik ben zelf niet helemaal uit of ik beter een persoon in de voorgrond moet laten (mooi perspectief) of juist wegklonen voor een "zuivere" landschap.
Knappe plaat hoor, maar of je nu met of zonder die persoon weet ik niet langs de ene kant is het zuiver landschap beter vind ik, maar langs de andere kant me die pers toon je de groote van de rots. dus ja ik weet het niet.
Ik zou hem laten staan.
Anders lijkt het wel een pruts-keitje.
Neemt de aandacht van het landschap trouwens maar voor heel eventjes weg. En dat landschap is mooi!
Of mis ik wat scherpte???
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Allebei heel mooi. De persoon voegt beslist wat toe en zou de de foto beter maken, maar ik zie dan liever een lokale boer of een eenzame wandelaar dan iemand in zo'n typische toeristen-pose.
Allebei heel mooi. De persoon voegt beslist wat toe en zou de de foto beter maken, maar ik zie dan liever een lokale boer of een eenzame wandelaar dan iemand in zo'n typische toeristen-pose.
Ik had bij een aantal van foto's van deze tocht enorm moeite gehad om ze te verkleinen. Het probleem was juist dat er zo véél detail in de originele beelden was dat ze al snel oververscherpt leek bij verkleinen, zelfs zonder enige verscherping achteraf. Juist daarom heb ik voor een zachtere versie via meerdere verkleinings stapjes gekeuzen. Hier zijn twee iets scherpere varianten. (BD Sizer Lancos 5%)
De persoon voegt beslist wat toe en zou de de foto beter maken, maar ik zie dan liever een lokale boer of een eenzame wandelaar dan iemand in zo'n typische toeristen-pose.
Het was daar zo rustig, we hebben de hele dag maar één persoon gezien. En die was een bergklimmer die RENNEND naar beneden was gekomen enkele seconden hiervoor vanwege de omweer daarboven!
Ik had bij een aantal van foto's van deze tocht enorm moeite gehad om ze te verkleinen. Het probleem was juist dat er zo véél detail in de originele beelden was dat ze al snel oververscherpt leek bij verkleinen, zelfs zonder enige verscherping achteraf. Juist daarom heb ik voor een zachtere versie via meerdere verkleinings stapjes gekeuzen. Hier zijn twee iets scherpere varianten. (BD Sizer Lancos 5%)
Voor mij de eerst geplaatste foto's deze vind ik te veel verscherpt.
Zonder persoon ervoor heeft bij mij de voorkeur.
Prachtige foto
Comment