Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vanaf morgen zal het gedeelte van schulensmeer gesloten voor bezoekers. De broedplaatsen zijn al druk bezet en de paartjes mogen zeker niet gestoord worden. Zo vertelde ons een vogel spotter. Nog snel een paar foto,s genomen deze morgen.
Last edited by Jacobs Pascal; 31 december 2008, 14:55.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Vanaf morgen zal het gedeelte van schulensmeer gesloten voor bezoekers. De broedplaatsen zijn al druk bezet en de paartjes mogen zeker niet gestoord worden. Zo vertelde ons een vogel spotter. Nog snel een paar foto,s genomen deze morgen.
Is dat niet erg vroeg op het jaar??? Ben je zeker? Ik dacht vrijdag nog eens die richting uit te gaan...
We kwamen een vogelspotter tegen en die zei dat het morgen de laatste dag was en senior spikke zei hetzelfde..Meer informatie weet ik ook niet..Anders op de dienst toerisme even navragen zou ik zeggen..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Mooie homogene reeks. De tweede voor mij. Een beeld dat anders is dan de andere van het inmiddels wereldberoemde meer (maar misschien heb ik ze wel niet allemaal gezien want ik kan niet meer volgen zenne !
Marleen
De broedplaatsen zijn al druk bezet en de paartjes mogen zeker niet gestoord worden.
zijn de ijsvogeltjes zeker
voor de rest een hele mooie reeks
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
De broedplaatsen zijn al druk bezet en de paartjes mogen zeker niet gestoord worden.
zijn de ijsvogeltjes zeker
voor de rest een hele mooie reeks
Ik ben geen vogelkenner maar de spotter noemde die vogels allemaal op en jammer genoeg ben ik ze vergeten. Maar een zeldzame russische vogel en zijn kroost waren ook overgevlogen om daar hun ding te doen. Wat is de natuur toch mooi he..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Comment