Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wie zou daar niet willen wonen? Geen slechte foto maar er kunnen misschien nog enkele zaken beter.
Ik heb het gevoel dat de foto naar rechts overhelt.
Ik had ook graag wat meer van de voorgevel gezien.Enkele stappen naar links waren misschien voldoende en daardoor kon je ook de donkere takken rechts uit beeld te houden.
Wie zou daar niet willen wonen? Geen slechte foto maar er kunnen misschien nog enkele zaken beter.
Ik heb het gevoel dat de foto naar rechts overhelt.
Ik had ook graag wat meer van de voorgevel gezien.Enkele stappen naar links waren misschien voldoende en daardoor kon je ook de donkere takken rechts uit beeld te houden.
Mvg,
Luc
Heb hem aangepast
Mvg duindistel
Last edited by Duindistel; 19 december 2008, 21:19.
Comment