Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Leuke plaat, eens een andere kijk op het bekende minnewater.
Off topic: heb ook gehoord van die plannen, hopelijk komt het er nooit van. Zou een van de bekendste en leukste plaatsen van mijn geliefde geboortestad kapot maken.
Waarom er geen infocentrum insteken, of een museum of iets waar ne mens iets aan heeft.
Leuke plaat, eens een andere kijk op het bekende minnewater.
Off topic: heb ook gehoord van die plannen, hopelijk komt het er nooit van. Zou een van de bekendste en leukste plaatsen van mijn geliefde geboortestad kapot maken.
Waarom er geen infocentrum insteken, of een museum of iets waar ne mens iets aan heeft.
Dat zou heel erg zonde zijn ! Daar kunnen ze inderdaad toch een andere bestemming aan geven om het nuttig te maken.
Oh ja, bijna vergeten : mooie plaat van een mooie locatie ! (die dus hopelijk kan blijven bestaan).
[QUOTE=Duindistel;2083424]En zeggen dat ze dat kasteeltje willen afbreken in brugge om er app op te bouwen
Ik weet niet wie je dat heeft verteld, maar volgens mij klopt het niet.
Het kasteel Minnewater is het voorwerp van een al jaren aanslepende juridische procedure tussen de eigenaars en de huurders van het handelspand (tearoom en restaurant).
Meer bepaald gaat het om het houten terras dat zonder vergunning zou gebouwd zijn.
Daarom staat het al jaren te verkommeren, wat erg jammers is voor zo'n toplocatie.
Meer kan er niet over kwijt omdat ik anders mijn beroepsgeheim zou schenden, maar hetgeen ik
nu juist heb verteld is algemeen bekend in Brugge en is al vele malen het onderwerp van persartikelen geweest.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
En zeggen dat ze dat kasteeltje willen afbreken in brugge om er app op te bouwen
Ik weet niet wie je dat heeft verteld, maar volgens mij klopt het niet.
Het kasteel Minnewater is het voorwerp van een al jaren aanslepende juridische procedure tussen de eigenaars en de huurders van het handelspand (tearoom en restaurant).
Meer bepaald gaat het om het houten terras dat zonder vergunning zou gebouwd zijn.
Daarom staat het al jaren te verkommeren, wat erg jammers is voor zo'n toplocatie.
Meer kan er niet over kwijt omdat ik anders mijn beroepsgeheim zou schenden, maar hetgeen ik
nu juist heb verteld is algemeen bekend in Brugge en is al vele malen het onderwerp van persartikelen geweest.
Ik dacht dat het tussen stad Brugge en de eigenaar van het kasteeltje ging???
Het juridisch dispuut is tussen de eigenaar(s) en de huurder.
Ik zie de stad niet meteen het onroerend goed opkopen om er appartementen te zetten..
Misschien voor sociale woningbouw, maar een dergelijke locatie in het toeristische hart van de stad. Ik denk het niet.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Comment