Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind dat kinderwagentje op de voorgrond en de mensen in de achtergrond symbool staan voor het leven van de mens... wat mij betreft een prachtige symbolische foto van de reis van de mens.. de titel dus ook toepasselijk..
de 2e foto staat symbool voor het levenspad wat bewandelt dient te worden..
ik laat even mn gevoel de vrije loop bij deze foto's.. dit was het eerste wat er in mij opkwam..
Ik vind dat kinderwagentje op de voorgrond en de mensen in de achtergrond symbool staan voor het leven van de mens... wat mij betreft een prachtige symbolische foto van de reis van de mens.. de titel dus ook toepasselijk..
de 2e foto staat symbool voor het levenspad wat bewandelt dient te worden..
ik laat even mn gevoel de vrije loop bij deze foto's.. dit was het eerste wat er in mij opkwam..
Ewwel, dat vind ik heel fijn om te horen, want dat is de bedoeling van deze foto's. De reis van het leven.
Ik ben blij dat ik dat kunnen overbrengen heb in mijn fotografie :-)
Thanks.
Comment