Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Route Sacré
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Route Sacré
Een prima idee, maar het komt wat mij betreft nog niet helemaal uit de verf. Allereerst vind ik het beeld wat onderbelicht waardoor het er wat vuilig uitziet. Verder vind ik het standpunt dat je hebt gekozen niet ideaal, omdat de lijn van de horizon precies door het kruis heen loopt. Had je even door je knieën gegaan, dan had je het kruis vrij in de lucht gekregen en dat had een in mijn ogen sterkere plaat opgeleverd.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk berichtEen prima idee, maar het komt wat mij betreft nog niet helemaal uit de verf. Allereerst vind ik het beeld wat onderbelicht waardoor het er wat vuilig uitziet. Verder vind ik het standpunt dat je hebt gekozen niet ideaal, omdat de lijn van de horizon precies door het kruis heen loopt. Had je even door je knieën gegaan, dan had je het kruis vrij in de lucht gekregen en dat had een in mijn ogen sterkere plaat opgeleverd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk berichtEen prima idee, maar het komt wat mij betreft nog niet helemaal uit de verf. Allereerst vind ik het beeld wat onderbelicht waardoor het er wat vuilig uitziet. Verder vind ik het standpunt dat je hebt gekozen niet ideaal, omdat de lijn van de horizon precies door het kruis heen loopt. Had je even door je knieën gegaan, dan had je het kruis vrij in de lucht gekregen en dat had een in mijn ogen sterkere plaat opgeleverd.
Bedankt Marsel
Comment
-
Die monotone wit-grijs tinten versterken hier natuurlijk het desolate gevoel
van dit landschap. Het kruis was inderdaad wat beter tot zijn recht gekomen
door een lager opnamestandpunt. Toch doet dit plaatje me iets.
Het is natuurlijk, ongedwongen en de eerder weemoedige grijstinten en de koude
refereren bij mij naar iets dat niet zichtbaar is, namelijk het verleden.
Ik veronderstel dat je dit beeld getrokken hebt in de regio van Verdun.
Zou het kunnen dat dit "La Voie Sacrée" is?
Ofwel de bevoorradingsweg voor de Franse soldaten tijdens WO1.
Vooral het besneeuwde monumentje illustreert de vergankelijkheid. Vroeg of laat
behoort ook die laatste herinnering tot het verleden.Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Comment