Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hele mooi serie. Alledrie gewoon ontzettend goede foto's. Nummer 2 heb ik toch wel een hele tijd zitten bekijken. Deze vind ik zo ontzettend mooi. De diepte en hele mooie licht en de speciale scene: Super!
Een en drie zijn prachtige landschappen, maar die tweede is echt adembenemend. De verwijzing
naar Dali is terecht al zou je ook kunnen zeggen dat::
The doorway to life is always open; with welcoming arms she calls you in.
Some doors are large and some are small, but no matter the size they have
one thing in common. To let you in to a room or a garden, a new slant on life
that's sure to be different (Tricia McGill)
Hier zijn al zoveel superlatieven gepasseerd, dat er geen meer overschieten. Volgens mij moeten ze de juiste voor deze reeks trouwens nog uitvinden.
Dit is EreK l a s s e ! Op alle vlakken. Eerste is halucinant wat toon op toon schakeringen in die duinen betreft. De tweede is ... geen woorden voor, en de derde ... nu ja, ik kan hier nog uren lyrisch zitten doen, bottom line ? I want more !
Marleen
Comment