Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zalige platen!!
2e draagt ook mijn voorkeur weg. Surrealisme ten top, en wat een kleuren!
Die 3e is dat Spitzkoppe??
Kamperen -onder de blote sterrenhemel- is daar inderdaad een onvergetelijke ervaring!
Klopt.
De rotsboog, pal ten zuiden van de grote Spitzkoppe. Door de boog zie je pondok mountain.
De meest indrukwekkende 'campsite' waar ik ooit was. Onbeschrijfelijk was het daar.
Foto's zijn schitterend, vooral Kolmanskop.
Last edited by pichayandege; 15 december 2008, 13:47.
De lokatie zorgt reeds voor een groot gedeelte voor het al da niet slagen van een foto.De rest heb je zelf voor je rekening genomen. Drie prachtexemplaren
Het moet een zaligheid zijn om in zulke uitgestrekte gebieden te kunnen vertoeven
Wow, wat een schitterende reeks! Jij weet hoe je dat prachtige licht moet vastleggen, super mooi! Prachtige composities met heerlijke zichten en zalige kleuren! Ik vind ze alle 3 schitterend en kan niet kiezen welke ik het beste vind. Nummer 2 is wel iets appart met dat zand in het huis. Top reeks, hoor!
chance dat er nog zoiets bestaat als de HoF,
anders had ik deze ongelooflijke reeks gemist!
foto's 1 en 3 zijn subliem en die tweede is .... euh ... nog veel subliemer!
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Comment