Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toffe platen uit een indrukwekkende omgeving.
De canyon foto's (eerste 2) zijn prima maar het is moeilijk om de schoonheid van het indrukwekkende landschap van de canyon vast te leggen vond ik. Het is zo'n beetje zoals met de Grand Canyon: je moet dat ter plaatse zien en ondervinden. De foto's vallen voor mij altijd wat tegen.
De 3de is en blijft natuurlijk een hotspot en is waarschijnlijk haast op dezelfde plaats gemaakt als deze.
De 3de is en blijft natuurlijk een hotspot en is waarschijnlijk haast op dezelfde plaats gemaakt als deze.
Yip, inderdaad dichtbij het zelfde standpunt, een tiental meter en enkele trapjes lager. Da's eigenlijk hét probleem in Yellowstone voor het fotograferen, die "board walks" waar je niet van mag in de buurt van vulcanische activiteit. Maar dat stimuleert de creativiteit om desondanks een goed standpunt en een goede compositie te vinden
Mijn foto's en fractals
Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.
Derde is een hele mooie. Goede lijnen en zeer interessante onderwerpen. Nummer 2 is het net niet. De bovenkant is wat te krap. Rechts komt de punt van de rots over de rand van de foto, terwijl vanaf artist point je ruimte genoeg hebt om beter te kadreren.
Comment