Tijdje geleden kwam ik deze vissers tegen in deze herfstige setting.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Visser in't Landschap + kleine update(aanpassing)
Collapse
X
-
-
Re: Visser in't Landschap
@Duindistel, dat waas, dat heet mist bij ons.
Mvgr Ton
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digiton Bekijk bericht@Duindistel, dat waas, dat heet mist bij ons.
Mvgr Ton
Die tweede vind ik wel lekker in het kader
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Ook je tweede, daar heb je minder last van die overbelichting die de lucht veroorzaakt .. je eerste: maak er een vierkante foto van, snij dat overbelichte deel eruit en je hebt ook daar een sterke herfstfoto !
Comment
-
Bieden mooi, de tweede heeft een streepje voor imho
( 'k zou van beide foto's aan de bovenkant een stukje wegcroppen)'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtBieden mooi, de tweede heeft een streepje voor imho
( 'k zou van beide foto's aan de bovenkant een stukje wegcroppen)
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment
-
Ik vind het onderwerp heel mooi, rustig, sfeervol. Maar ik volg mijn voorgangers i.v.m. de stukjes eraf. Zonder die te witte lucht zijn ze eens zo veel waard !
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
Op veler verzoek heb ik ze vierkant uitgesneden, ik moet zeggen dat dit ik dit ook mooi vind.
ook iets meer contrast toegevoegd
Comment
-
-
Re: Visser in't Landschap + kleine update(aanpassing)
De gecropte versie's zijn beter hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtDe gecropte versie's zijn beter hoor
(heb je al eens geprobeerd van de tweede foto te croppen tot onder het laagste uitstekende takje links?)'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
@Jackske, Je bedoeld helemaal een liggende foto (landschape) van maken? Heb ik idd nog niet aan gedacht, zal ik binnenkort eens proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digiton Bekijk bericht@Jackske, Je bedoeld helemaal een liggende foto (landschape) van maken? Heb ik idd nog niet aan gedacht, zal ik binnenkort eens proberen.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
Comment