Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Gewoon een genot voor het oog om naar te kijken , prachtig licht en kleur , en sterke compo
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Tsjjj...Jean-Louis, jij hebt toch altijd sjance hé, de laatste drie keer dat ik er was ...was 't nope...
geen greintje kleur in de lucht te bespeuren ...je hebt het deze keer ook weer mooi benut...zalig plaatje
nu doe je mij aan iets denken... : wij hadden toch al halvelings een gezamenlijke fotoshoot afgesproken
Dat is waar ....we zullen er in de loop van volgende weken eens werk van maken
Je hoort wel van mij
Wie zei daar weer dat een horizon in het midden van een beeld niet werkt ?!?
Een sfeervol landschapje
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment