Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ardens riviertje....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ardens riviertje....

Van zodra ik wil schrijven: hier ook de eerste en even terug ga kijken waarom, vind ik die
    tweede minstens even mooi.

Comment

Veel detail in de tweede.Wat voor mij ook meteen de beste is uit de reeks.
      Mede ook dat ik het effect te centraal vind ik de eerste..Het trekt te veel mijn aandacht.
      Maar scherpte diepte en compo zoals altijd weer zeer goed.
      Vind vooral de sfeer van de tweede het best indruk maken.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Graag een antwoord op mijn vraag, is hier een grijsfilter gebruikt, zo ja dewelke?
        Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daddy yo yo Bekijk bericht
          Graag een antwoord op mijn vraag, is hier een grijsfilter gebruikt, zo ja dewelke?
          Niet evident om een antwoordje te krijgen binnen één dag als je in een oud draadje van November 2008 post.

Uit de EXIFs haal ik een sluitertijd van 50 seconden voor de eerste en nog meer voor de tweede. Met een F10 kun je dit resultaat onmogelijk halen als je geen ND filter gebruikt.
          Ofwel is een een variabele ND gebruikt ofwel meerdere op elkaar geschroefd want de waarden zullen niet dezelfde geweest zijn voor de twee fotos
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daddy yo yo Bekijk bericht
            tis een opname van al een tijdje terug hoor.
            misschien weet de maker het niet meer!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

voor mij ook de tweede waarom staat al reeds vermeld door m'n voorgangers
              groetjes Ingrid

Comment

Working...
              X