Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
eerste is mooi.
Bij de tweede valt het nogal op dat overal dezelfde blaadjes neerdwarrelen. Maar misschien moet men wel eerder op de sfeer letten dan op dergelijke details?
eerste is mooi.
Bij de tweede valt het nogal op dat overal dezelfde blaadjes neerdwarrelen. Maar misschien moet men wel eerder op de sfeer letten dan op dergelijke details?
maar voor mij zijn deze details wat te prominent aanwezig, waardoor ze storend overkomen. Afgezien hiervan kan ik beide foto's wel appreciëren voor de mooie belichting en sfeer. Ik zou graag de tweede eens zien in oorspronkelijke versie.
Comment