Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonsondergang vanuit mijn huis en haard

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zonsondergang vanuit mijn huis en haard

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
    Ja, klopt wel Plato, anderen hadden dat ook al bemerkt.
    Ik had achteraf het eerste shot als overzicht shot moeten maken met alles wat er achter mijn huis zichtbaar is. Incluis de reclames van een aantal auto bedrijven en de Mac.
    Ik ben daar zelf ook sterk voorstander van maar heb dat hier op bijna vanzelfsprekende wijze niet geheel gedaan. Het onderwerp trekt je aandacht in zijn eigen fenomenaliteiten.
    Ik heb wel nog de er tussen liggende boomtoppen meegenomen en voor de vervolg opnamens is dat voldoende.
    Maar die kritiek is echt voor de volgende keer.

Helaas wordt het nu winter en dan zit ik niet zo veel buiten als in de zomer en zijn de luchten vaak massiever grijs.
    Tenzij er sneeuw ligt en het vriest want dan is het ook vaak heel erg mooi "in dun hiemel achter us".
    Dus efkes geduld, beloofd is beloofd en wat in het vat zit !!!!.
    Er komt zo snel mogelijk weer een nieuwe serie aan.

groeten allemaal en wederom bedankt voor de fijne reacties.
    De mens kan niet alles zien hier op BD maar ik had deze blijkbaar gemist..ze zijn zeer mooi van kleuren en ik kan hier niet kiezen..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Machtige kleuren maar zoals hierboven gezegd graag een beetje meer voorgrond de volgende keer.
      De 6de gelinkte foto is prachtig van kleuren en wolken maar heeft spijtig genoeg veel last van ruis (ISO te hoog?)

Comment

Prachtige zonsondergang, zeker ook de zesde in de rij. Ruis of niet mooi is hij

Comment

Dat vind ik drie prachtige foto's
          Robin
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
          X