Een panorama vanop de kraterrand van vulcano, een van de eolische eilanden boven Sicilië. De vulcaan is zeer onvoorspelbaar, van een ander type dan de stromboli of etna, ze kan plots uitbarsten. Daarom wordt ze goed gemonitored vanuit een observatiecentrum op lipari, het dichtstbijgelegen eiland dat je in de verte ziet liggen. Vanwege het gevaar dat deze vulcaan vormt, worden er geen bouwvergunningen uitgereikt op het eiland. Alle gebouwen die er staan (hotels, huizen, winkels, ...) zijn dan ook illegaal!
Enkel spijtig dat ik je maar maximum 900 pixels mag laten zien (als langste zijde), verkleint naar mijn gevoel het panorama-effect (de foto bestaat uit verschillende opnames die met CS3 aan elkaar geplakt zijn). Hopelijk vinden jullie dit toch nog wat
EDIT: ik heb op vraag onder de foto een link gezet naar een wat grotere versie (bedankt voor de suggestie!)
Een iets grotere versie vind je hier: link vulcano
Enkel spijtig dat ik je maar maximum 900 pixels mag laten zien (als langste zijde), verkleint naar mijn gevoel het panorama-effect (de foto bestaat uit verschillende opnames die met CS3 aan elkaar geplakt zijn). Hopelijk vinden jullie dit toch nog wat
EDIT: ik heb op vraag onder de foto een link gezet naar een wat grotere versie (bedankt voor de suggestie!)
Een iets grotere versie vind je hier: link vulcano
Comment