Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Akkoord de originele foto is misschien iets somberder, maar tegelijkertijd ook veel krachtiger. Je
schuifelt de herfst in al zijn schoonheid en vergankelijkheid zo binnen, je kunt ze haast ruiken,
haast betasten, terwijl je door de bewerking wordt afgeleid en nauwelijks verder komt dan prachtig
gedaan die wolligheid... maar dan voor een sprookjesboek.
Ook mijn mening, jouw foto's zijn veel te mooi om te "verknoeien" met allerlei bewerkingen. Maar zoals ik al zei, het is een kwestie van smaak en anderen zullen de bewerkte plaatjes verkiezen. Toch een voor het steeds op zoek gaan naar vernieuwing.
ik ben ook meestal voorstander van 'rechtoe-rechtaan', maar ditmaal kan ik me toch vinden in deze schilderachtige bewerking.
Het origineel bewijst wel dat de vertrekbasis al goed moet zijn, en dat een bewerking geen oplossing is om van een slechte foto een goede te maken.
Voor mij de tweede, dus zonder die bewerking. Veel mooier. Kan het niet goed verklaren, maar die soft-bewerkingen geven mij zo'n deprimerend gevoel.
Maar ik houd wel van de fotografie van TS, alleen dat filtertje dat steeds terugkomt, hé.
Groetjes,
Geert
Comment