Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie tweede en derde! Van de derde mag er misschien een klein stukje van de lucht af, zodat de horizon niet in het midden ligt. Ik denk dat dit de foto nog sterker zou maken.
Mooie herfstfoto's maar de derde springt voor mij meteen in het oog! Ik hou van water in landschappen en dan ook nog eens een mooie luchtkleur erbij! Heel goed!
Oorspronkelijk geplaatst door sweettflowerBekijk bericht
Mooie herfstfoto's maar de derde springt voor mij meteen in het oog! Ik hou van water in landschappen en dan ook nog eens een mooie luchtkleur erbij! Heel goed!
in de eerste boeit mij het contrast tussen die frele witte berk (?) zonder bladeren, en de achterliggende forse bomen met herfstkleuren.
die derde : water, reflecties, een blauwe lucht, een mooie compo, ... wat wil je nog meer ?
Prachtige plaatjes met een lichte voorkeur voor je laatste omwille van de mooie kleuren en weerspiegelingen in het water! Knap gezien en prachtig vastgelegd!
Comment