Van het week-end een lekker gastronomisch week-end in de Hoge Venen, door het vrouwtje gepland. En natuurlijk de rugzak met fotomateriaal ingeladen want daar moesten we toch wat mee doen. Het tripje was gisteren en vandaag. Gisteren redelijk weer, maar met een nogal saaie grijze lucht, tot de vooravond dan, toen er wat kleur door de wolken brak. Vandaag voortdurend op zijn minst motregen, maar eigenlijk wel mooiere lucht, en hier en daar toch wat mooie plekjes kunnen opzoeken en plaatjes maken. Hier eerst enkele van gisteren. In de eerste zit een persoonlijk grapje. Mijn vrouw was het een beetje beu van verborgen te staan wachten en liep dan maar door het hek naar binnen. Ik heb nog wel opnames zonder haar op maar heb haar in een hdr-tje verwerkt zodat het wat spookachtig voorkomt vermits ze maar op één van de 3 opnamen staat die in deze plaat verwerkt zijn. Laat maar horen (lezen). Op een andere keer post ik nog wel wat van vandaag; slechter weer maar in vele gevallen beter beeldmateriaal...
(wie gaat er eerst wat zeggen over de schijnbaar uitgebrande stukken in 1...)
(wie gaat er eerst wat zeggen over de schijnbaar uitgebrande stukken in 1...)
Comment