Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zou de foto's iets meer verzadigen, nu mis ik de typische herfstkleuren.
Iets zoals dit:
Indien niet gewenst, haal ik de foto onmiddellijk terug weg...
Grtz,Fabienne
Van achter de feiten aan hollen, krijg je geen betere conditie.
Ik zou het groen dan iets minder verzadigen, in tegenstelling tot de rest dan...Het groen is nu ietsiepietsie teveel.....De rest kan idd gewoon iets meer verzadigd worden, mss dat nog wat meer contrast, schaduw en evt. gammacorrectie het geheel iets zullen oppimpen..(uitgaande van de bewerking door Fabienne dan) De originele vind ik dan toch nog mooier... Mooie platen overigens....
Ik ga voor de bocht in de eerste.
En voor de kleuren zou ik zo denken dat de beste ergens tussen de originele en het toch wat te groene groen van de bewerking ligt. Voor de bladerbodem vind ik de bewerking beter.
Je eerste vind ik qua compositie net wat sterker....de beek neemt je mee verder het bos in. Beide foto's zien er echt nog "naturel" uit. .....al vermoed ik dat je ook hier de lucht tussen de takken door wat hebt moeten helpen om nog blauw over te komen in de foto's.
Je eerste vind ik qua compositie net wat sterker....de beek neemt je mee verder het bos in. Beide foto's zien er echt nog "naturel" uit. .....al vermoed ik dat je ook hier de lucht tussen de takken door wat hebt moeten helpen om nog blauw over te komen in de foto's.
Euh, niet bepaald nee. De donkerste belichting van de AEB serie was genoeg onderbelicht om nog kleurinformatie te bevatten in de highlights.
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Comment