Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jouw eerdere post van hetzelfde onderwerp in foto beoordeling
vind ik veel beter.[ander tijdstip??].
Deze is zeker niet slecht,maar als je de andere ernaast houdt!!
Mooie serie hoor.
gr.ron.
Jouw eerdere post van hetzelfde onderwerp in foto beoordeling
vind ik veel beter.[ander tijdstip??].
Deze is zeker niet slecht,maar als je de andere ernaast houdt!!
Mooie serie hoor.
gr.ron.
Deze is inderdaad genomen op een behoorlijk later tijdstip (vandaar de sluitertijd van 1/30seconde t.o.v. 25-30 seconden van de foto's die ik eerder poste
Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Deze is inderdaad genomen op een behoorlijk later tijdstip (vandaar de sluitertijd van 1/30seconde t.o.v. 25-30 seconden van de foto's die ik eerder poste
Veel geduld heb jij ! Ben ook eens naar je andere reeks gaan kijken. Deze hier is wat luchtiger van kleuren, maar dat maakt hem volgens mij niet veel minder goed. Anders, maar ook erg goed. Je reeks in beoordeling had trouwens net zo goed hier op hun plaats geweest. Een hele mooie serie heb je uit die 380 foto's gehaald. Wat een monnikkenwerk zeg.
Marleen
Prachtig in beeld gebracht , juist zoals ik ze graag zie
toppie
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
mooi plaatje, maar omdat de stipjes bijna niet als(vogels) zijn te herkennen, zou ik ze weg geshopt hebben.
grt,bouk.
Ik volg hier - zat ook te kijken of het nu vogels waren of een vuile sensor. Verder mooi plaatje en zoals door anderen vermeld mochten die in Foto Beoordeling ook zeker hier staan.
Comment