Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Enkele weken geleden tijdens een shoot in de haven van Zeebrugge was deze mijnheer z'n boot(je) aan het testen. Het zorgde alvast voor leuke patronen in het water. (+/- 75mtr hoogte).
Tjah, dat is een beetje een probleem. Ik kan niets aan instellingen van de camera veranderen als hij in de lucht hangt. Ik kan alleen maar richten en afdrukken. Daarom moet ik voordien eerst een meting doen en de camera de lucht inlaten.
Meestal fotografeer ik op sluitertijdvoorkeuze. Maar omdat deze foto's tijdens zonsondergang zijn genomen en het licht snel veranderde heb ik op automatisch gefotografeerd. In dit geval een te trage sluitertijd. Maar ik vond deze foto wel iets hebben omdat hij de snelheid van de boot wat weergeeft.
Comment