Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hoi Hoi , ik durf . . .
Eerste is te donker voor mij . . .
Tweede is te scherp ofte te fel, wel mooi kwa compo . . .
Derde zou mooi zijn met van boven wat af en vanonder ook . . .
Héél simpel gezegd , maar jij kan beter hoor
Hoi Hoi , ik durf . . .
Eerste is te donker voor mij . . .
Tweede is te scherp ofte te fel, wel mooi kwa compo . . .
Derde zou mooi zijn met van boven wat af en vanonder ook . . .
Héél simpel gezegd , maar jij kan beter hoor
Eerste te donker: hmm, zal ik mijn monitor eens moeten nakijken zeker .. zie jij bv detail in het linkse gedeelte ?
Tweede te scherp : er is helemaal geen verscherping gebruikt, dan moet het in het resizen gebeurd zijn.. op Pbase staat hij op 1100px (http://www.pbase.com/lightyear/image/104716906) en ik vind er niks té scherp aan ..
Derde : je kunt gelijk hebben, zeker vanboven zou er wat af mogen .. nu wou ik bewust geen symmetrische plaat, met de oever knal in het midden .. vandaar
moet rooman gelijk geven wat de eerste en derde betreft
en om op je vraag te antwoorden Peter, links heb ik enkel detail in de bovenkant van de onderste boom (struik, berm?)
Maar de tweede vind ik niet te scherp, de hemel komt wel wat bleekjes over t.o.v. de tinten van de bomen....
Hoi Lightyear ,
Heb van je eerste foto écht geen detail in linkse gedeelte !
Tweede is msch links wat overbelicht ?
Ben ook maar een beginnerke hoor, maar durf . . .
grts maddy
Zeg ik sla de bal ook wel eens mis hoor (meer dan je denkt zelfs !)
Wat de eerste betreft : Linda ziet dus nog detail, jij niet .. zou een kwestie van afregeling van de monitor kunnen zijn ?
En wat de tweede betreft : het is een moeilijke foto hoor, ik had zelf flink wat moeite om de juiste "orientatie" te vinden .. nu ik vond hem wel mooi met die kleuren in het gebladerte ...
Hoi Lightyear ,
Heb van je eerste foto écht geen detail in linkse gedeelte !
Tweede is msch links wat overbelicht ?
Ben ook maar een beginnerke hoor, maar durf . . .
grts maddy
bij die 1ste ook geen detail maar vind em wel iets hebben
combo licht, mist water en brug! tof
2de heeft een zalige refectie, jammer van die parelhoen ander was't een spiegel!
(maarja da kies je niet opt moment en wachten tegen dat beestje aan den overkant is en de golfjes weg zijn)
Comment