Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Heel prachtige wolkenfoto's. Kiezen kan ik niet hebben alle drie hun eigen schoonheid. Wat moet het heerlijk zijn bij zo vlakte"s te wonen. Ik woon ook wel in een natuurgebied maar vooral veel bos, wat ook weer zijn voordelen heeft.
Mvg. Lucie
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.
Voor mij ook nr 3- had misschien nog wat beter geweest met een lage standpunt en dan iets meer van het weggetje, maar mooi hoor
was ook de bedoeling, ben ook naar beneden gegaan, (stond nl op een dijk),maar kon daar geen lekkere compo vinden met die bomen.
allen bedankt voor de comments en de vele voor het kijken.
grt,bouk.
Ik wil hier niet de partypouper zijn en Bouk mag dan best sympathiek zijn,
maar dergelijke foto's kun je aan de lopende band trekken.
Goed voor in den album.
Ik wil hier niet de partypouper zijn en Bouk mag dan best sympathiek zijn,
maar dergelijke foto's kun je aan de lopende band trekken.
Goed voor in den album.
staan ook zeker in mijn album en er hangen er zelfs aan de wand in de huiskamer.
trek dit genre foto,s niet aan de lopende band, omdat de weersgesteldheid dat nou eenmaal niet toe laat.
laat het weer het wel toe, ga ik er op uit en maak met veel plezier mijn wolkenfoto,s, zoals anderen met plezier de studio induiken met hun modellen.
en geloof me, er is geen een foto die ik maak het zelfde, omdat de natuur ook geen moment het zelfde is.
dat vind ik het mooie van deze hobby.
aanstaande weekend komen er nog een paar, ben nl wederom aan het genieten geweest van de prachtige wolkenluchten hier in de Polder vandaag en die opnamen wil ik graag met meerdere hier op BD delen, vooral met diegenen, die om wat voor reden dan ook, dit moois niet hebben kunnen aanschouwen of er opnamen van hebben kunnen maken.
grt,bouk.
Met het risico neergesabeld te worden door 'vrienden van bouk'...
Bij elke foto zou ik een beetje minder lucht en een beetje meer grond genomen hebben.
De eerste vind ik niets zeggend, de voorgrond toont alleen vuile modder en de wolken zijn niet zo spectaculair. Zo zien we ze elke dag.
Met het risico neergesabeld te worden door 'vrienden van bouk'...
Bij elke foto zou ik een beetje minder lucht en een beetje meer grond genomen hebben.
De eerste vind ik niets zeggend, de voorgrond toont alleen vuile modder en de wolken zijn niet zo spectaculair. Zo zien we ze elke dag.
valt wel mee met dat sabelen hier op BD hoor.
twijfel zelf ook vaak, of ik wat minder lucht zou moeten nemen, maar door die wolken lijkt mij camera steeds omhoog te willen, maar zal er de volgende keer om denken.
wat de voorgrond betreft, heb dat bij de eerste toch geprobeerd, maar hierbij waarschijnlijk juist de verkeerde voorgrond genomen.
wat je laatste zin betreft: was dat maar waar.
grt,bouk.
Comment